top of page
  • Obrázek autoraHogPad

Hadice a Lev - 2. Kapitola

Fanfikce o Hogwarts.cz - autor: Suzzy Blackwood



Zdravím, máme tu 2. Kapitolku fanfikce H&L! Doufám, že se vám bude líbit!



Pár dní po plese:

Moje rodina je spletitá, ale držitele příjmení Blackwood byli vždy zmijozelové. Cely svůj život jsem ale hledala svého nevlastního bratra. Jedině co jsem věděla je že se jmenuje Faolan H., příjmení jsem cele neznala. Nakonec jsem musela do Bradavic a tam jsem ho našla. Havrana Faolana Heredana, mého nevlastního brášulu z prababičtiny strany s bratrancem bratra mého dědy. Bylo to šťastné shledání a hned jsme to šli oslavit s Faem ke třem košťatům a taky abychom se víc poznaly. Povídali jsme si o životě a o světě a tak možné. Skvěle si sedneme a on je ze treťáku z Havraspáru. Seděli jsme a bavili se když Pitry přišel do hostince a kouknul se na nás. Chtěla jsem ho pozdravit ale on se zamracil otočil se na patě a začal rychle odcházet. Zajímalo mě co se jako stalo tak jsem ška za ním.


Já: "Pitry co se děje? Proč nezastavíš a nepromluvíme si?"


P: "Nemám důvod se bavit s holkou co mě podvádí"


Nepochopila jsem co tím mysli, ale pak mi došlo jak muselo moje povídání si s Faolanem, který teď stál za mnou, pro Pitryho vypadat.


F: "Tak jsi úplně blbej? Nechceš si nechat vysvětlit co se jako stalo?"


P: "Oh, já vím moc dobře co se stalo. Faolan Heredan havraspárský romantik a údajný dívčí sen se usmál na moji holku a ona skáče jak on piska. Suzzy myslel jsem že mě miluješ ale asi ne."


Řekl Pitry. Kolem šla Sarah protože měli dneska něco domluveného u Paní pacičkové s Blakem. Pitry se ani nerozmyslel, vzal ji za ruku potom za pas a přitáhl si ji do opravdu dlouhého polibku. V tom přišel na místo Blake kterej mířil k paní pacičkové za Sarah. Viděl Pitryho líbat Sarah a běžel zpátky do hradu. Sarah to viděla a běžela hned za ním, já běžela za ní chvíli ale utekla mi. Otočila jsem se a zakřičela


Já: "Proč jsi to jako udělal?"


Brečela jsem. Fao to viděl a dal Pitrymu pěstí až mu roztrhl ret. Já jsem běžela co my sílí stačili do hradu a Fao se mnou. Běžela jsem do komnaty a tam byla Rose. Rose Fairy Queen je holčina se kterou mám pokoj. Skočila jsem do postele a brečela do polštáře. Fao příběhul za mnou a Rose všechno řekl. Rose je Pitryho kámoška a tak se rozhodla jít Pitrymu všechno vysvětlit, ale když se vrátila tak řekla, že Faolan možná muže být můj nevlastní bratr ale to nic neznamená a že zamilovaný pohledy pozná vždycky a nevěří mi že ho miluju.


Pár dní poté:

Stále nemuzu poradně spát a většinu času brečím ale chodím normálně na hodiny, potkala jsem v kolejní místnosti s Jasperem Flemontem Forestem, zacli jsme se bavit díky Rose, ty dva mají čmuch na lumpárny je s nima fakt sranda. Jasper je ze tretaku, je s nim fajn pokec a má skvěle negativní pohled na svět. Pitrymu se zřejmě nelíbí že se s nim bavím. Vymysli na nás různé nehezkosti, třeba jako když na nás vylil z okna litr inkoustu ale nešlo mu to prokázat i když jsme věděli ze to udělal on. Asi si mysli ze se Jasperem něco mám, ale to já bych s Jasperem neměla, myslím že se mu líbí někdo jinej, i když je taky moc Hezkej jen co je pravda a navíc zmijozel... no ale to teď není důležitý. Máme v plánu se Pitrymu s Jasperem a s pomocí Rose pomstít, když šel z hodiny polili jsme na něj asi kybl lepidla a pak na nej hodili peří. Pak jsme zmizeli, uvidíme jak se to s nim ještě vyvine... zítra je Valentýn tak uvidíme jestli se něco stane nebo ne!



Kapitola je kratší, ale již teď se můžete těšit na Valentýnské drama příští kapitoly!





34 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page