top of page
  • Obrázek autoraHogPad

Hadice a Lev - 7. Kapitola

Aktualizováno: 12. 3. 2023

Fanfikce o Hogwarts.cz - autor: Suzzy Blackwood


Tady je slíbená sedmá kapitola!


Pohled Blakea:


Opravdu nejsem sto přesně říct, co se stalo po tom, co nás madam Žába odnesla do svého kabinetu. Vím, že dlouho přemýšlela, co u nás dělala hůlka, potom zkusila kouzlo Priori incantatem, vyšlo najevo, že to Jasper nás všechny do žab zaklel, nechápu to, vím, že ho balet baví, ale proč by to dělal na pikniku? Možná proto se tak šklebil, třeba to udělal z nudy… Madam Žába nás proměnila zpět a začal sáhodlouhý výslech, nakonec Jasper řekl, že nevěděl, co dělá. Madam nás asi po dvou hodinách vyptávání se a zuření propustila a my se vydali do svých komnat. Cestou se Rose a Jasper hrozně pohádali, on stále tvrdil, že o kouzle nevěděl, navíc se prý často tajuplně vytrácí a Rosie měla pocit, že se s někým schází. Netuším, jak dlouho jim tohle hádání se vydrží, ale neřekl bych, že je to dlouho. Když jsme došli do pokojů, bylo už strašně moc hodin, vešel jsem jen do pokoje, spadnul na postel a usnul.


Pohled třetí osoby druhý den na snídani:


Celá Velká síň šuměla toto ráno pod návalem studentů. Všichni se bavili se svými přáteli a panovala zde skvělá atmosféra. U Zmijozelského stolu spolu seděla nerozlučná šestka. Rose s Jasperem, Suzzy, Blake a Sarah s Faem. I když Fao není ze Zmijozelu, má mezi hady své místo, protože momentálně chodí se Sarah a Suzzy je přeci jen jeho nevlastní sestra. Když se na ně někdo podívá z dálky, tak si myslí, že je mezi nimi všechno v pořádku, jenže kdyby se podíval víc z blízka, tak by si všiml, že s Rose není něco v pohodě. Seděla v objetí Jaspera celkem nejistě a do rozhovoru se téměř nezapojovala, jen minimálně, když se jí někdo na něco zeptal. Bylo vidět, že je myšlenkami někde jinde a ostatní ji také nechali někde v jiném vesmíru, jen Suzzy po ní občas hodila zvláštní pohled, který jí Rose sem tam oplácela. Byla to komunikace beze slov, které rozuměli jen ony dvě. Ony ví, co se stalo. Zrovna rozebíraly kdo s kým asi půjde na velký bál, který má byla hned příští týden, když Rose najednou přistála na Zemi a dostala nápad.


R: ,,Hej lidi, co kdybychom si šli vyzkoušet do KNP před tréninkem naši baletní sestavu? Myslím, že nám to všem pomůže a navíc nám ty kroky potom půjdou lépe.“ Usmála se na všechny.

Jakmile ten nápad všichni přijali, tak se shodli na tom, že ale prvně potřebují rozcvičku. Rose dostala hned druhý nápad a vydala se k fialovému stolu. Všichni napjatě čekali a sledovali, jak něco šeptá učitelce a učitelka jenom přikyvuje jejím nápadům. Když Rose skončila s vybavováním, tak se s velkým úsměvem se podívala na ostatní a najednou se ve Velké síni objevila hrazda s křídou na ruce, šály a žíněnky.


Pohled Suzzy:

Vystrašeně jsem se podívala na Rose, jestli to myslí opravdu vážně. Hrazda. Šály. Nikdy jsem na tom nebyla a teď to mám jen tak z fleku zkoušet? Vážně? Rozhlédla jsem se po Velké síni a všimla jsem si, že se všichni dívají na to, co Rose zase vymyslela. Podívala jsem se na zbytek party a všimla jsem si, že kluci vypadají na omdlení a Sarah asi tak, jako že si už v hlavě chystá pohřeb. Podívala jsem se na Rose, která mě pohledem volala k ní. Nejistě jsem za ní šla a doufala, že to ve zdraví přežiju. Když jsem došla k Rose která stála před žíněnkou, tak jsem se na ní podívala. Pohledem hypnotizovala žíněnku a z ničeho nic se rozběhla a udělala hvězdu.


R: ,,Teď ty.“ Řekla mi a podívala se na mě.


Dobře, hvězdu bych umět měla. Pomalu jsem se rozběhla a hvězdu udělala. Rose jen přikývla a podívala se na zbytek party, který se k ničemu neměl. Jenom pokrčila rameny a začala se věnovat mě. Po dalších deseti minutách a různých dalších tricích jsme se přesunuly na hrazdu. Sledovala jsem Rose, jak si ruce potírá křídou a udělala jsem to samé. Potom mi Rose začala vysvětlovat různé technické věci a jak se tom skáče a tak. Následně mi dala ukázku a já jsem se na to dívala s pusou dokořán. Ona skočila, udělala stojku na nižší hrazdě, ze které potom se znovu protočila a nakonec skočila na to vyšší. Svou ukázku zakončila saltem vzad a řekla, že jsem na řadě. Tak jsem na tu hrazdu vyskočila a udělala jsem něco na způsob kotrmelce. Rose se na mě jen usmívala a sledovala, jak se mi vede. Ta hrazda není tak těžká, jen by to chtělo více tréninku,pomyslela jsem si. Největší úspěch byl, že jsem vyskočila na tu vyšší hrazdu a z ní pak dolů roznožkou. To už se Rose smála a řekla, že mi to jde a že půjdeme na šály. Lucy se na ní pokoušela něco udělat, ale bylo vidět, že se bojí.


R: ,,Naučím na tom i tebe Lucy.“ Usmála se na ní.


Lucy jen přikývla a usmála se na nás. Rose nám řekla, že máme vylézt minimálně do půlky a sama nám dala názornou ukázku. Tak jsem vyšplhala víc než do půlky, a podívala jsem se na Lucy, která se po maličkých kouscích posouvala výš a výš. Jelikož jí to ale moc trvalo, tak mi Rose ukázala, jak si mám uvázat šálu o tělo. Tak určitě. Místo toho jsem si to začala uvazovat okolo krku, přece s tím nic neudělá, když je na druhé šále. Jak moc jsem se mýlila. Jakmile to uviděla, tak se spustila dolů a začala lézt za mnou. V rychlosti blesku byla u mě a šálu mi rozmotala a omotala nám ji okolo těla.


R: ,,Věř mi.“ Zašeptala mi do ucha a já jen přikývla.


Jí věřím. Viděla jsem, jak Rose pustila šálu a my padaly dolů. Vykřikla jsem a najednou jsem cítila, jak mě chytila kolem pasu jednou rukou a druhou se zachytila o šálu. Tak jsme se tam houpaly na šále, Rose mě držela za pas a my si vyměňovaly pohledy.


L: ,,Rose!“ zakřičela Lucy a Rose se na ni podívala.


Byla lehce nad půlkou a čekala na další pokyny. Rose nás lehce pustila na zem a znova vyšplhala za Lucy se kterou udělala to stejné. Lucy samozřejmě vykřikla, ale na konci se už smála. Podívala jsem se na hodiny. Máme hodinu a půl do začátku zkoušky. Rose si toho také všimla a jenom jsme to v rychlosti vyzkoušely samy s Lucy a Rose si tam zatím létala na hrazdě ze které potom skočila na šálu. Celé to s úsměvem sledovala madam Lilien, která nám ty věci vyčarovala. Když jsme skončily, tak jsme se rozloučily s Lucy a s Rose se vydaly za zbytkem lenivé party která to sledovala z dálky.


Já: ,,Tak a teď jdeme do komnaty.“ Zavelela jsem a vzala jsem Blakea za ruku.

Celou dobu jsem na sobě cítila něčí pohled i když vím čí. Když jsme došli do patra kde je Komnata nejvyšší potřeby, pořádně se rozhlédli, jestli tu někdo není a přáli si baletní místnost. Na prázdné zdi se ukázaly dveře do kterých jsme vešli. Místnosti byla plně přizpůsobena našemu požadavku. Byly tu zábradlí či co to je, zrcadla, baletní kostýmy a piškoty. My s Rose jsme byly už zahřáté a tak jsme se rovnou převlékly a začaly tancovat. Bylo to něco jako naše duo, ale vypadalo to hezky, musím uznat. Rose měla zavřené oči a tancovala jako kdyby od srdce. Tak jsem to zkusila taky. Zavřela jsem oči, vyprázdnila mysl a cítila jsem se úžasně. Moje pohyby byly jemnější a více jsem se do toho vžila. Když jsme to spolu dotancovaly, tak jsme počkaly na ostatní a začaly jsme tancovat i s nimi. Po nějaké době jsme přestali a podívali se na hodiny. Chybí pět minut do začátku hodiny. Všichni jsme rychle posbírali své věci a vyběhli z komnaty.




Pohled třetí osoby:


Parta šestí lidí v baletních oblečcích a piškotech na nohou běželi po tmavé chodbě a hledali někoho, kdo je promění v žáby. Jaspera už k tomu nepustili a když měl v rukou hůlku, raději se lehce vzdálili. Když zahnuli za roh, tak narazili na kolejní ředitelku Zmijozelu, která vypadala celkem překvapeně z toho, že je vidí takto oblečené. Suzzy jí všechno rychle vysvětlila a poprosila jí o to, aby je dočasně proměnila v žáby. Madam Veronica se jen zasmála, proměnila své studenty v žáby a rychle je donesla před kabinet profesorky Lecter. Šestice žab proklouzla dovnitř naštěstí tak akorát v čas, postavila se na své místo a začala trénovat. Bylo vidět, že dvou nejmenovaným žábám to jde lépe než ostatním. Po hodině, když skončily, tak se znovu rychle vytratily, zatímco madam Lecter promlouvala k ostatním žábám. Madam Žába už tušila, že dané žáby budou její studenti, i když to z nich předešlí den nedokázala vymámit. Ještě jako žáby vyskákaly z kabinetu, aby se neproměnily zpět ve studenty před madam Žábou. Jako už normální kouzelníci se všichni proplížili do kolejní místnosti. Předtím se ale pořádně rozloučili s Faem který se vydal do své vlastní kolejky. Naštěstí nikdo nebyl v zelené kolejní místnosti, takže nemuseli vysvětlovat, proč na sobě mají baletní sukýnky a piškoty. Holky se rozloučily s klukama a zmizli do svých pokojů. Na posteli Rose a Suzzy ležel dopis ve kterém stálo: Rose Fairy Queen, Suzzy Blackwood a Lucy Winter získávají magíka s názvem “Gymnastická královna a princezny.“

Na Suzzy stole čekala krásná sova s dopisem od madam Ansí, ve kterém jí madam prosila o schůzku s čajem následujícího dne. Suzzy odepsala, že určitě dorazí a pak po vší hygieně a už v pyžamu zalezla ona i Rose do postele.

Obě šly spát s úsměvem na tváři, ale spoustou otázek na mysli. Nakonec obě usnuly netušíce, co je čeká zítra.




Těšíte se na pokračování? Co myslíte, že se stane? Věřte, že toho bude mnoho! - SB

73 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page